E11 | სარეცხი ციკლის დროს წყლის შეყვანა არ არის, ავზში წყლის დონე არ იყო მიღწეული გარკვეული დროის განმავლობაშ |
E13 | წყალი გაჟონა სარეცხი მანქანის უჯრაში |
E21 | 10 წუთის განმავლობაში წყალი ავზიდან არ გადმოდიოდა |
E23 | გადინების ტუმბოს საკონტროლო ტრიაკი გაუმართავია, რომელიც მდებარეობს ელექტრონულ კონტროლერში |
E24 | სადრენაჟო ტუმბოს ოჯახის ელემენტების კონტროლის მიკროსქემის დეფექტი, რადგან პესიმისტები განლაგებულია ელექტრონულ კონტროლერზე. |
E31 | წნევის სენსორის გაუმართაობა |
E32 | წნევის სენსორის კალიბრაციის პრობლემები |
E33 | დაცვის სენსორის წყლის დონის სენსორების მუშაობაში შეუსაბამობა ამ უკანასკნელის წყლის გარეშე და პირველი დონის სენსორის გამორთვა |
E34 | შეუსაბამობა პრესოსტატისა და ანტიპინი 2-ის დონეს შორის |
E35 | ავზში წყლის დონე ძალიან მაღალია |
E36 | ტენის დონის სენსორი დეფექტურია |
E37 | პირველი დონის L1 სენსორის გაუმართაობა |
E38 | Წნევის გადამრთველი მილის ჩაკეტილი წნევის განსხვავება არ არის გამოვლენილი |
E39 | გადინების დონის სენსორის h1s გაუმართაობა |
E3A | გათბობის ელემენტის რელეს უკმარისობა |
E41 | ლუქი ღიაა ან არასწორად დახურული |
E42 | ლუქის საკეტი გაუმართავია |
E43 | დეფექტური კონტროლი სილვესტერი მდებარეობს ლუქის საკეტის ელექტრონულ კონტროლერზე |
E44 | გაუმართავი ლუქის სენსორი |
E45 | ლუკას საკეტის სემესტრის კონტროლის მიკროსქემის გაუმართავი ელემენტები, მისი ელემენტები, ოჯახის მსგავსად, განთავსებულია ელექტრონულ კონტროლერზე |
E51 | წამყვანი ძრავის საკონტროლო ტრიაკის მოკლე ჩართვა მდებარეობს ელექტრონულ კონტროლერში |
E52 | წამყვანი ძრავის ტაქოგენერატორის სიგნალი არ ეგზავნება ელექტრონულ კონტროლერს |
E53 | ძრავის ძრავის სილვესტერის კონტროლის მიკროსქემის გაუმართავი ელემენტები, მისი ელემენტები რომელი ოჯახი მდებარეობს ელექტრონულ კონტროლერზე. |
E54 | საპირისპირო რელეს 1C საკონტაქტო ჯგუფების წებოვნება მთლიანობაში ელექტრონულ კონტროლერზე განთავსებულია 2 წამყვანი ძრავა. |
E55 | ძრავის ღია წრე |
E56 | სტოქასტური გენერატორის სიგნალი არ არის სიგნალი 15 წუთის შემდეგ |
E57 | რომელიც აღემატება ზღვრულ მნიშვნელობას 15 ამპერი |
E58 | ძრავის ფაზის დენი აღემატება ზღვრულ მნიშვნელობას 4.5 ამპერს |
E59 | ნულის გარდა ახალი ბრუნვის სიჩქარის დაყენების შემდეგ, ტაქომეტრიული სიგნალი არ არის 3 წამის განმავლობაში |
E5A | გაგრილების რადიატორის ტემპერატურა აღემატება 88 გრადუს ცელსიუსს |
E5B | მუდმივი ავტობუსის ძაბვა ეცემა 175 ვოლტის ზღვრულ მნიშვნელობას |
E5C | მუდმივი ავტობუსის ძაბვა იზრდება 430 ვოლტის ზღვრულ მნიშვნელობაზე |
E5D | fcw ვერ მიიღებს ან გაგზავნის შეტყობინებას 2 წამში |
E5E | კომუნიკაციის შეცდომა fcw მართვის დაფას და მთავარ PCB-ს შორის |
E5F | FC მართვის დაფა განუწყვეტლივ ითხოვს კონფიგურაციის პარამეტრებს განმეორებითი გადატვირთვის შედეგად. |
E61 | წყლის გაცხელების დრო, მისი ტემპერატურა გარკვეული დროის განმავლობაში არ აღწევს დადგენილ მნიშვნელობას |
E62 | წყლის გაცხელებისას ტემპერატურამ 5 წუთში 88 გრადუს ცელსიუსზე მეტ მნიშვნელობას მიაღწია |
E66 | დეფექტური გამათბობელი რელე |
E68 | ძალიან მაღალი გაჟონვის დენი სარეცხ მანქანაში |
E71 | ტემპერატურის სენსორის წინააღმდეგობა დიაპაზონის მიღმაა |
E74 | ntc ტემპერატურის სენსორი ავზში არასწორ მდგომარეობაშია |
E82 | Ამომრჩევის პოზიციის შერჩევის შეცდომა |
E83 | ამომრჩევის მონაცემების წაკითხვის შეცდომა ეს კოდი იკითხება მხოლოდ დიაგნოსტიკური რეჟიმში |
E84 | შეცდომის ამოცნობის რეცირკულაციის ტუმბოს შეყვანის ძაბვა ყოველთვის არის 0 ვოლტი ან 5 ვოლტი |
E85 | რეცირკულაციის ტუმბოს გაუმართაობა ტირისტორის გაუმართაობა |
E91 | კომუნიკაციის შეცდომა მომხმარებლის ინტერფეისსა და მთავარ ერთეულს შორის |
E92 | შეუსაბამობა მომხმარებლის ინტერფეისსა და მთავარ ერთეულს შორის |
E93 | CH კონფიგურაციის შეცდომა |
E94 | SM კონფიგურაციის და პროგრამის ციკლის შეცდომა |
E95 | შეცდომის კომუნიკაცია პროცესორსა და არასტაბილურ და მეხსიერებას შორის, რომელიც მდებარეობს ელექტრონულ კონტროლერზ |
E96 | შეუსაბამობა ელექტრონული კონტროლერის კონფიგურაციასა და მასთან დაკავშირებულ გარე ელემენტებს შორის.. |
E97 | შეუსაბამობა პროგრამის ამორჩევისა და ელექტრონული კონტროლერის პროგრამული უზრუნველყოფის მუშაობაში |
E98 | შეუსაბამობა ძრავის მართვის ერთეულსა და მთავარ ელექტრონიკას შორის |
E99 | არანორმალური კავშირი ხმის ერთეულსა და შეყვანის ელექტრონიკას შორის |
E9A | აპარატურის პროგრამული უზრუნველყოფა დინამიკსა და შემავალ და გამომავალ ელექტრონიკას შორის არ არის წესრიგში |
EA1 | chipboard სისტემის გაუმართაობა |
EA2 | chipboard ამოცნობის შეცდომა |
EA3 | Ჩიპბორდს არ შეუძლია ძრავის ბორბლის დამაგრება |
EA4 | chipboard გაუმართაობა |
EA5 | ჩიპბორდის ტირისტორის გაუმართაობა |
EA6 | არ არის სიგნალი და ბარაბანი როტაცია პირველი 30 წამის განმავლობაში |
EB1 | ქსელის სიხშირე არ შეესაბამება დასაშვებს |
EB2 | ქსელის ძაბვა არის დასაშვებ ზღვარზე მეტი |
EB3 | ქსელის ძაბვა დასაშვებ ზღვარზე ქვემოთ |
EBE | დამცავი მიკროსქემის რელეს უკმარისობა |
EBF | შეცდომის ამოცნობის დამცავი სქემები |
EC1 | შევსების სარქველი დაბლოკილია |
EC2 | წყლის გამჭვირვალობის სენსორის გაუმართაობა, ასეთის არსებობის შემთხვევაში |
EF1 | მარილის ფილტრი ჩაკეტილი სანიაღვრე შლანგი |
EF2 | ძალიან ბევრი სარეცხი საშუალება ძალიან ბევრი ქაფი გადინების დროს ჩაკეტილი ფილტრი ჩაკეტილი სანიაღვრე შლანგი |
EF3 | აკვაკონტროლის სისტემა ჩართულია კაბელის გაუმართაობაზე, თუ ახალი ტუმბო იშლება სანიაღვრე ტუმბოში, წყალი გადის მანქანაში. |
EF4 | არ არის სიგნალი ნაკადის სენსორისგან, როდესაც შევსების სარქველები ჩართულია |
EF5 | ტრიალების ციკლი შეწყდა ძალიან ბევრი დისბალანსი 1200გ |
EH1 | სიხშირე მიწოდების ძაბვა სცილდება დიაპაზონს |
EH2 | მიწოდების ძაბვა ძალიან მაღალია უვარგისი კვების წყარო |
EH3 | მიწოდების ძალიან დაბალი ძაბვა და შესაბამისი კვების წყარო ან ქსელის ჩარევა |
EHE | დამცავი მიკროსქემის რელეს უკმარისობა |
EHF | შეცდომის ამოცნობის დამცავი სქემები |